1 September-Mathilda Koskela<3

Mathilda Koskela-Vad ska man säga om dig? Du är helt jävla underbar!! Utan dig skulle jag inte vara någonting och utan dig skulle mitt liv inte värt att leva.
Du är min glädjekälla. Med dig runt mig så har jag Altid kul. Du är mitt lyckopiller!

 



Du började i min klass i 3:an tror jag det va... Vi pratade väl lite ibland men inget mar. Men sen för ungefär 2 år sen så kom vi närmare varandra. Och det är något av det bästa jag någonsin gjort! Vi va mer och mer och tillslut, blev du systern gud aldrig gav mig. Du finns alltid där när jag behöver någon att prata med och du förstår mig precis! Som om vi va systrar på riktigt. Till och med att folk tror vi är tvilingar för att vi är så lika... Men jag Älskar dig för just det Du är. Den där otroligt självständiga tjejen som ska klara allt själv, som är så otroligt roligt, mitt energiknippe är vad du är! Om du inte fanns vet jag inte om jag skulle orka, orka dessa långa, grå tråkiga dagar.


Förra sommaren träffades vi nästan varje dag. Det va värkligen du och jag! Den sommaren tror jag vi skapade ett systerskap som aldrig kommer brytas. Du kommer alltid vara min syster. Du kan värkligen gå mig på nerverna ibland, men är det inte det systrar ska göra? ;)
Men i sommras gjorde vi ett mistag. Det har nog både du och jag insett. Och jag ska ALDRIG igen va nästan en hel sommar utan dig, världens bästa syster.

Men en vecka fick vi iallafall tillsammans. en otrolig vecka på Bästa Basta. Det va nog top 3 av de bästa veckorna nu i sommar!

Och våra framtidsplaner, gud va vi ska göra mycket tillsammans! Jag längtar värkligen tills jag får nya minnen med världens bästa syster-Mathilda koskela<3

Den tredje och sista delan som håller mitt hjärta helt och rent!

Men glöm INTE, Jag älskar er ALLA!


Kommentarer
Postat av: Mathilda:)

Blir så himla rörd av att läsa sånt här;( och om mig ! Anna - min gullunge ,sötnos syter .. Jag älskar dig<3 Du finns alltid i mitt hjärta , oavsett vad som händer . Som sakt , du är min syster gud glömde ge mig<3

2011-09-01 @ 21:47:57
URL: http://justanotherchick.blogg.se/
Postat av: emmaa - fjording blogg

sv; hahha va?;D

2011-09-01 @ 21:57:02
URL: http://emmahellgrenn.blogg.se/
Postat av: linnea

fin blgog , allt bra? :)

2011-09-02 @ 10:46:48
URL: http://magdalenaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det är helt okej! lite seg bara=) görs idag då? =)

2011-09-02 @ 13:41:00
URL: http://alinah.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0