15 April-Hopp

Hoppade på hoppträningen idag. Var inte tänkt så från början men blev så sugen och jag skulle ändå hoppat idag så då är det ju lika bra att ha en tränare. Det blev mkt arbete med svängar osv sen avslutade vi med trippelbarr och bana på de (y) Gisza och jag börjar ta igen nu så snart klarar vi de höjder vi va uppe i höstas/vintras. Så de känns riktigt bra! Ska sänka hennes foderstat nu oxå. Satt tjockisen inte är såå jättetjock mer. Blir att dra ner på havren och liiite på ensilaget. Sen börja göra upp ett träningsschema för varje vecka. Så nu sätta hon på hårdträning sötnosen min! Men de behöver hon :P

Nu blir det att äta sen börja skriva på idrottsinlämningen, så vi hörs senare!
Kram

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0