5 April-Svar på tal!

Hur ofta rider du igentligen i veckan? Jag rider ungefär 6 ggr i veckan.

Vad är din favorit färg? Om nu någon har missat de, Lila ofc!:D

När Viktor sover över hos dig, sover du med kläder eller naken då? Jaa... Inte har jag KLÄDER iaf ;)

Skulle du kunna tänka dig viktor som din man? Nu skulle jag ju inte vilja välja bost honom, Men man vet liksom aldrig om 10 år.

Hur länge har ni vart tillsammans? Tillsammans och Tillsammans, jag vet faktiskt inte riktigt..

Var du rädd/närvös första gången du hade sex? Båda ja och nej. Innan var jag väl lite för vad han skulle tycka men när de väl var dags, nej!

Bästa minnet? Jag har inget bra svar på denna fråga "/ För mitt liv består av så sjukt bra minnen!! 

Favorit plats?
Stallet och i sängen!




1. trivs du bra i din klass? JAG trivs jättebra!
2. vet du något speciellt gymnasium du vill gå på? Jag vill såklart gå musiklinje men känner att musiken får komma via en tävling lr så. Och hästgymnasium är jag inte så på på, vill som sagt bara ha ridningen som en hobby. Men jag funderar STARKT på den tråkiga naturvetenskap xD
3. vem är den coolaste personen du vet? Bamse!
4. Har du någon förebild/förebilder? Nej jag  har nog aldrig riktigt haft någon förebild.




cha cha hur är det att ha blogg äre soft elle? Hahaha, alltid ;)
sen undrar jag om du gillar fanta?för jag älskar fanta.Klart! Exotic är bäst.
ååsåååå undrar jag om du gillar chips?
Ibland :P
 är det nAAAjs och va tjej/flicka/tant/kärring? Awesome för de mesta ;)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0