Gisza<3

Efter nästan en hel sommar utan något utav de bästa i mitt liv är hon tillbaka<3
GISZA!

Jag och gisza har mycket jobb framför oss innan hon är lika fin som innan sommaren. Då hon tappat mycket av sin muskulatur, kondition och att hon blivit lite sommartjock. Men har man haft lång sommarvila så har man ;)
Så nu blir det att lägga upp ett riktigt bra träningaschema för oss två!
Vi kommer ta det riktigt lugnt i början så hon bygger upp sig försiktigt. Tänker inte riskera onödiga skador bara för att jag stressar igång henne osv. Aldrig!
När jag känner att hon byggt upp sig tillräckligt, DÅ kommer jag börja hårdträna henne och få henne så sjukt fin! För set vet jag att hon kan bli! Jag har sett de förut, då går det igen! Man måste bara ge det lite tid. Och tiden har vi. Gisza och jag <3


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0