Intressant dag?

Shopping i städernas stad.
Resdag 4.
Okej, kanske inte den mest intressantaste av alla dagar jag gjorde här i usa. Men idag var det iallafall shopping i storstaden!
Massa underkläder från Victoria's secret, sååå snyggt :3
Lite presenter,skor osv. Macys var riktigt stort och riktigt rörigt. Tror vi gick vilse eller åt fel håll säkert 10 gånger. Vi är så duktiga! Men det var absolut värt besöket trots att jag bara köpte 2 saker och de höga priserna på vissa grejer. Men de kanske är för att de är sånna märken där ;P
Och för er som inte vet vad Macys är för något så ska ni få veta det nu! Det är ett jättestort, känt köpcentrum som har allt du letar efter, typ. De första byggdes i New York men nu finns Macys lite överallt i USA. Så dom har lyckats iallafall (y)
Vi gjorde också ett kort besök på Madison Square Garden Arena. Tror det är en av världens kändaste arenor. Och stor, JA! Helt sjukt egentligen att de får platsmed den mitt i en storstad o.O De finns till och med en svensk ishockey målvakt som får vara där och spela! Rätt coolt måste de kännas.
 
På kvällen besökte vi Time Square. Så häftigt på kvällen! Kommer aldrig få nog av detta.
 
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

sv: haha det vet jag inte om jag kan, hade lite tu att det liknade honom :D
vad ska du göra idag då ? =)

Svar: Haha okej ;)Idag HAR jag vart i södertälje och köpt skor och sen bara vart i stallet och ridigt/pysslat :)
Sj?
Anna

2012-08-26 @ 12:48:45
URL: http://mybiddream.blo.gg
Postat av: jennifer

tjenare var gärna med och tävla i mon blogg ;D vinn en länk och en film

Svar: Jag kan tyvärr inte komma in på din blogg, det står att det är någe servfel. Har vart så nu i 2 dagar :sSkulle du kunna anmäla mig till tävlingen? För vill väldigt gärna vara med!? :)
Anna

2012-08-26 @ 13:27:58
URL: http://mybiddream.blo.gg
Postat av: Jennifer

Ahavad najs!'
Inte mycket alls!:D

Svar: Yes :)Okej, de är också skönt!^^
Anna

2012-08-26 @ 20:38:35

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0