Minitävling ^^

Täääääävliinng!! :D
Wihu :3
 
Haha nej okej, de är ingen mega awesome tävling. Men tyckte de kunde vara lite roligt iallafall!
Tävlingens vinnare kommer få ett tillfälle att få gästblogga här på denna awesome blogg! ;D Och för att man ska kunna vinna måste man göra på följande VÄLDIGT enkla sett:
 
Gå in på din blogg och skriv ett tråkigt eller skojit inlägg om att du är med och tävlar om att få gästblogga på min blogg. Sedan kommenterar du bara på DETTA (!!!) inlägg att du är med. Den 10 som kommenterar vinner. Så försten till kvarn att vara nr 10 alltså!
Jag kommer inte godkänna några kommentarer eftersom de då blir lite FÖÖÖR lätt. Så de är bara jag som kommer veta hur många som har kommenterat!
 
Lätt som en plätt! Så va med och tävla nu så kanske ni vinner några fler klick till just eran blogg. Vem vet :D
Och haru ingen blogg så gör ju inte de något, kan ju vara kul ändå!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0