Osäkert

Venne om jag kommer hinna skriva ett inlägg om USA ikväll "/
Ska snart ut och gå med mathilda, så vi kommer väl in sent och då får jag se va klockan blir. Men kanske lägger min tid på de eftersom vi har sovmorgon till halv 10 på fredagar . Känns ju rätt bra!

Två dagar i nian avklarade. Och en glosläxa redan. Jomen, detta tar vi! Ska satsa 100 % på skolan. Inte för att jag inte gjorde det förra året men det är nu det verkligen gäller! Tankarna om gymnasiet har vart med ett tag nu och jag är helt säker på att jag vill gå Naturvetenskap. Helst med djurinriktning. Har hittat en skola, tyvärr i norrköping. Så vi får se.
Men mer om detta senare i höst. När allt verkligen är DÅ!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0