Startar upp igen

Kände att de var dags för lite pepp på bloggen nu igen när de börjar bli höst, mörkt, kallt och massa skola/jobb. Så därför kommer jag starta upp "Dagens Boost" här på bloggen igen ! Tycker de är rätt bra att ha de, för ibland hjälper det att läsa ett ända ord för att ens dag ska bli fylld med lite mer sjäkvförtroende. Så det kör vi igång med redan imorgon, efter att jag tagit en löptur INNAN skolan. Japp ni läste rätt ;) ska nämligen börja göra de eftersom jag aldrig hinner efter stallet och så "/
Men inte varje morgon dåra, de skulle jag aldrig palla. Men 3 ggr i veckan satsar jag på :)
Godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0