Sweden, here I come!

Jaha, då sitter man här på flygplatsen... Stället jag hatar mest i världen. Eller ja, jag hatar att flyga så jag gillar ju inte flygplatser. Jo, EFTER flygningen gillar jag dom :D!
Flyget går om ca en h så vi ska ta död på lite tid här. Så passade på att blogga.
Kom nyss på att nästa gång jag ligger i en säng så äre min egen. Gud va jag längtar efter den!!
Men först väntar 13 h flygresa och sammanlagt ca 24 h resetid. Så tagga en trött Anna på Onsdag i skolan (y)
Men innan jag får sova på Tisdag så ska jag till stallet och där, där väntar Gisza!!!!!:D
Gud va jag ska gossa och pyssla massa med henne!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0