Lucka 22

Japp, hhah här har ni det :D
 
Part 13        Los Angeles
Idag tog vi lite sovmorgon. Eller ja, sovmorgon och sovmorgon vet jag väl inte men vi gick upp halv 9 istället för mellan 7 och 8. Hahah! Nej men deet var faktiskt riktigt skönt!
 
Vi körde ca 2 h på kusten. Det är verkligen helt sjukt fint här! Ååh vad jag skulle vilja vakna till detta varje morgon och höra vågskvallet utanför. Efter 2 h var vi framme i en liten danskinspererad stad där vi gick runt och kollade lite. Vi tog även en lunch och en riktigt god glass här. Mysigt!
3 h i bil till och sedan var vi framme på denna resas sista anhalt, Los Angeles. Gud vilken kustlinje som sträcker ut sig här. Så otroligt vackert och så otroligt MIG! Han tyvärr inte bada något idag men hoppas jag gör det imorgon, efter att vi vart uppe i Hollywood. Vattnet och stranden är ju så sjukt lockande!
Jag är kär i LA, nått som är säkert iallafall!
 

Part 14        Hollywood
Stjärnornas land var dags att besökas idag. Det tog ca 20 min upp till "walk of fame". Vilken känsla det var att gå där bland alla stjärnor på marken. Och att faktiskt kanske stå på samma ställe som någon utav världens kändaste människor ståt på. Den känslan är rätt awesome om jag får säga det själv. Den kända kinateatern där dom har Oscarsfestivalerna var STOR!  Där har vi verkligen centrum för walk of fame.
 
Utanför ingången till teatern har kändisar -gamla, döda, nya, unga, fått göra fot och handavtryck i betong och skrivit något eller eller gjort en signatur. Rätt häftigt ! Så nu har jag haft min hand i Michael Jacksons handavtryck, de ni!
Vi tog oss också en tur genom beverly Hills. Här snackar vi hus alltså. fatta att bo här. Inte illa det. Och gatorna med de höga palmerna gillar jag verkligen! PÅ eftermiddagen tog jag mitt allra första riktiga bad i stilla havet :D
 

Bättre sent än aldrig, eller vad säger ni? :D Och vill ni läsa alla andra "dag för dag" inlägg så kollar ni under flicken "USA 3/8-20/8".
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0