Mitt 2013 !

2013 dåra. Vad kommer du ha att ge? Jag hoppas du kommer vara minst lika grymt som 2012. Hoppas du kommer bjuda på underbara minnen och upplevelser!
 
Mål inför 2013 då:
  • Jag ska fortsätta jobba med Gisza och förhoppningsvis tävla lite dressyr.
  • Jag ska gå ut nian med BRA betyg och komma in på gymnasiet jag verkligen vill komma in på.
  • Jag ska börja träna på gym regelbundet och bygga upp min kropp ordentligt!
  • Skaffa ännufler vänner och otroliga minnen.
 
2012 har nog inte kunnat bjuda på så mycket mer. Du har gjort ett riktigt bra j*vla jobb! Även fast du dragit ne rmig på botten rejält nån gång. Men tack! Jag är flickan jag är idag tack vare dig. 15 år hittils och jag lever som om jag aldrig gjort annat.
This is who I am. And yes, I'm smiling.

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0