Part 16 and 17.

SUN

Gårdagen tog kål på mig både fysiskt och psykiskt alltså. Så idag tog vi det lugnt och det var riktigt skönt!
 
Först sov vi ut och tog frukost i lugn och ro. Vi hade tänkt gå ner till poolen på förmidagen men alla stolar var upptagna så vi gick till stranden istället. Där var vi i ca 2h och till å med Hasse bada. Hahah kan ni förstå de! 
 
På vägen tillbaka köpte vi lunch från subway och tog med oss. När vi vilat lite från solen gick jag och Ann ner till poolen för yttligare bad och sol. Alla har fått riktigt med färg idag iallafall. Hasse kom också ner och tog ett till dopp!!
 
Runt 5 tog vi bilen och irrade runt i LA för att hitta ett ställe att kunna stanna på och ta bilder på de kända hollywood "bokstäverna" uppe på berget. Det var svårare än vad man trott, med tillslut hittade vi en utsiktsplats. Så det var värt all körning. Och nu har jag fått uppleva ALLT och lite till som jag velat under denna resa!
 

Last day

Dagen med stort S. Sista dagen var alltså här och idag har vi faktiskt inte gjort något speciellt alls. Vi åkte till long beach för att kolla på ett känt gammalt farttyg, Queen Marry. 
Jag själv tyckte inte det var något speciellt men tror Ann och Hasse uppskattade det lite mer. Jag visste ju liksom inte äns vad det var för farttyg. Men det var ändå rätt kul att se.
 
 
Sedan låg vi 2h vid stranden här i long beach. På kvällen åt vi på en jättetrevlig resturang. Ja, det är väl vad vi gjort sista dagen i USA. Imorgon åker vi från hotellet vid 6.00. Kul...
 
Känns otroligt skönt att få komma hem. Men också väldigt tråkigt att denna fantastiska resa är slut. Har fått uppleva så sjukt häftiga grejer! Något en 15-åring bara borde drömma om.


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0