2 FEBRUARI!-Heheh (a)

hahah, tack ännu en gång för att ni är mer vakna än mig, jag vet egentligen att de är Februari men inlägget igår blev de lite sisådär med från den fronten (a) Tur jag har er !;)

Iaf, tänkte bara förmedla en liten nytagen bild på mitt fina "blåmärke" som nu är grönt/lila/gult. Mmmm, de är såå mysigt ! Duktig som man var tog man ju såklart på sig en t-shirt idag. haha japp (y)



Min dag har varit rätt chill. Efter lunch drog vi in till södertälje för att kolla in Scanias gymnasium. Hinmla bra om man vill bli tekniker! Men tyvärr så är det ju nt riktigt de jag hade tänkt mig...;/ Kanske skulle ta och skriva ett inlägg om mina framtidsplaner just nu?
Sen drog jag till stallet där jag idag hade två hästar som väntade på lilla mig. Tog och släppte Gisza i ridhuset och lite busig var hon men nt så mkt (y) Sen körde vi lite tillit. De gick därimot awesome! :D
Kommit hem och duschat, ätit lite och precis blivit klar med spanskan. Ska blogga lite nu så massa tidsinställda fixas så håll utkik ;)<3
Kram!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0