20 Februari-Stockholm

Vart i stockholm med skolan idag. Blev indelade i grupper för att sedan gå runt och samla poäng genom att utföra olika grejer och hitta till platser osv. Träffade också Keela på NK. Kolla in bloggen hääär!
 Awesome tjej och hon va verkligen söt på riktigt oxå :3 hahah, men tack för dom 50 poängen Michaela om du ser detta!! ;)


Sen inge stall idag för Fanny tar både Flamman ocg Gisza. De står ju i den stora uteboxen så vi har som ett eget litet stall där nu. Jättemysigt är de! Ska ta kort imorgon så nni får se. Studiedag imorgon oxå. Men tror jag försöker få klart de mesta idag så kan jag chilla imorrn och bara plugga till Noprovet som är på Torsdag (y) Men nog för mig. Ha de så bra så hörs vi snart ^^
Kram!

Kommentarer
Postat av: keela

Aaw, ni var så söta sååå! :) Ledsen om jag var lite knasig, jag är förkyld och mår inte så bra :p Himla kul att ni kom fram i alla fall!

2012-02-20 @ 15:09:55
URL: http://keela.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0