25 Februari-Vinnaren..

Okej, de stod mellan två bloggar som jag tyckte vart extra bra denna vecka. Men alla ni har superbloggar som jag ska fortsätta kolla in och läsa!  Och de va kul att lite fler anmälde sig denna gång! Så alla ni som inte blev veckans blogg denna vecka, anmäl er till nästa veckas tävling som startar på måndag! :D

Vinnaren är en tjej vars blogg innehåller otroliga bilder! Klicka på bilden för att besöka den!


Sandra, du har en jättefin blogg och dina bilder är otroligt vackra! Fortsätt så och din blogg kommer växa sig större och större. U Rock!

Kommentarer
Postat av: Δ Sandra - FOTOBLOGG Δ

svar: åh tack så mycket! :D

2012-02-28 @ 15:49:34
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0