26 Februari-Tidsinställda!

Packat bilden nu och dags att sätta mig. Har alltid en obehaglig känsla precis när jag ska resa bort. Men den försvinner för, jag älskar att vara hemifrån på grund av att vara ute på resande fot (a) Har laddat upp med några tidsinställda sen kommer det bilder direkt från backen från mobilen så bloggen kommer inte ligga nere inte! Och om kanske 9 h står jag på den efterlängtade brädan igen :D


Och bandage nedpackat eftersom min handled som jag gjorde illa förra året i Chamonix aldrig fått läka ut så ibland kan de göra lite ont när jag använd den väldigt mkt.


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0