4 Februari-En månad nu!

En månad sen får jag träffa två sjukt saknade på nästan en och samma gång! Och precis innan sälen med brorsorna och Ann&Hasse. Sjukt vad jag lääängtar!

Emma kommer när som och då blir de lite mys med film osv. En chill helg detta! Städat rummet oxå. Känner mig lite duktig (a) Nybäddat oxå. Alska sova i nybäddad säng!
Kom väl hem från stallet vid halv ett och duschade sen gick jag och la mig. Sov i 4 timmar. Sjukt skönt! Älska sova efter en tidig morgon i stallet. Så nu får Emma hålla sig uppe ikväll. För jag lar nt vara så trött ;D

Så söt på denna bild emma ^^ Men jag ville faktiskt nt vara med!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0