10 Januari-Blir nt förvånad.

Nuuu har denna Annatur slagit till igen... Fått schemat för kollektivstallet (Stallhelg) nu och jag är NT förvånad att de blev sojm de blev. Jag brukar ha sjuk otur när det gäller sådana här saker med planeringar och skit så känns som jag slutat med det. Blir mkt bättre för mig då (y)
Iaf, 3 av 4 helger som jag blev tilldelad har jag annat för mig så mamma ska ringa Ninni och fixa så ja förhoppningsvis ka byta med någon annan! Håller tummarna.



V.2- Jag drar till the studio.

V.10- Jag har konfaläger och är borta hela helgen.

V.16- Jag fyller 15. Så kan ju säga att jag lär ha annat att göra...

V.20- Denna helg kan jag, den ända och sista -.-"


Som ni ser, nt de bästa schemat för lilla mig "/ Men de löser sig. Måste lösa sig!!
Kram


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0