13 Januari-JANUARI!!

Anna anna anna, när sk du lära dig att de är Januari? Tack för kommentaren så jag kunde rätta förra inlägget (a)
Kolla in tjejens blogg
hääär!
Är de bara jag som alltid skriver december fortfarande? Jag kommer som tur va på mig själv efter Dec ungefär. men kommer väl ha lärt mig att de är Januari när Februari börjar -.-"



Iaf, imorrn blir det The Studio med bästa tjejen! Blir fyra ombyten var (y) Men innan blir det att göra stockholm osäkert med Frida, Annis och Mamma ;) Shoppa, igen (a) Haha men de ska bli en awesome dag har jag bestämt! Bilderna vi köper kommer ofc upp här senare!

Sen kör jag på en kläning oxå, denna.
Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0