31 Januari- Japp, AJ!

Som sagt så blev ju nt bloggningen igår kväll så bra men de berode ju på att jag haft en pisskväll -.- Blev också biten igen. Av samma häst som förra veckan bet mig i backhuvudet. Men denna gång fick den verkligen ett grepp och de SYNS att jag blivit biten ska ni veta o.O Men pratat med ägaren och så och de har fixat så de störsa faran är över :) (y) Tack för hjälpen om ni läser detta!!
Iaf, tänkte bara låta er få en LITEN inblick av min arm. Bilden blev inge bra och de syns inte så tydligt och de är ett skrubbmärke som inte syns heller. Men ja, ni har en aning om vad de rör sig om iaf. Bara de att de ser 10 ggr äckligare ut i verkligheten :s

Ser ni den mysiga svullnaden? (y) mmm... ;)

Kommer lite filmer som ni kan gotta er med under veckan :D Så håll utkik...

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0