Bloggar!

Dessa bloggar kollar jag oftast varje dag
 
atasja.blogg.se är en nyskapad blogg som drivs av en av mina närmsta vänner! Hon skriver mkt om vad som händer henne just NU och såklart om sin häst, Atasja!
Passar dig som gillar att läsa om andras vardag och liv samt häst.
 
egf.blogg.se är en blogg som drivs av Emma Gabrielsson, en riktigt härlig tjej jag älskar att spändera tid med!
På hennes blogg kommer du följa hennes steg för att nå sin livsdröm. Med både motgångar och framgångar får ni dela denna härliga resa med henne!
Passar dig som vill läsa om hur det är att älska hästar men också hur det är att vara 15 år i en liten stad som Nykvarn.
 
jumphigher.blogg.se drivs av Mathilda Koskela och denna tjej är en toppentjej! Hon skriver verkligen läsvärda inlägg! Direkt från hennes tankar och inte från någon annans! När hon väl skriver något så LÄSER man det verkligen!
Passar dig som vill följa en busig 15 årings resa genom de tuffa tonåren, med mkt skratt,bus och glädje. Men samtidigt med ett stort allvar över det hela!
keela.se drivs enligt mig av sveriges bästa bloggare! Hon kommer få dig att se positivt på livet och du får alltid ett leende på läpparna över hennes knasighet! En ABSOLUT läsbar blogg. Jag älskar att läsa den.
Passar dig som vill ha lite kul och positivitet. Du kommer ÄLSKA denna blogg oavsett, för här finns det allt!

 


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0