Hemma!

Nu e jag alltså hemma efter att ha vart borta i 11 nätter. Kan ju säga att de ska bli riktigt skönt att sova i sin egen säng inatt, men har haft det så sjukt grymt!
Har inte så mkt bilder då vi tog massa med elins systemkamera men jag har några jag ska bjuda på.
Och så blir det att sätta sig och fixa nya tidsinstälda för på onsdag åker jag till landet och blir där i nästan 2 veckor (y)
Så ja... :P
Och har massa ny awesome musik jag ska bjuda på oxå! Ni får väl se när jag ploppar upp dom . Nu ska jag fixa iårdningen en liten failfilm och skicka till ponnysanning.se!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0