Måla

Vaknade för snart en timma sen, så skönt att sova! Förlåt för att jag inte uppdatera igår. Men kände mig inte så pigg så de hade ändå inte blivit någe intressant/roligt inlägg. Nu så åker jag snart ner till stallet (:D!!!!) för att måla och fräscha till giszas box. Kanske fixa och göra om i skåpet lite, vi får se :) Eller så gör jag de på måndag när jag ska fortsätta måla hennes box. Sen så efter att jag är klar där nere idag ska jag hem, sätta på datan och lägga i en cdskiva med massa bildern från i våras när Sara fotade mig/gisza och Elin /atasja. Så de ska bli jättekul att se! Och ni kommer såklart oxå få se dom nu under hösten i lite olika inlägg. Några redan ikväll såklart!:D Ikväll kommer oxå Farmor och en av mina farbröder hit för att grilla med oss. De blir mysigt :) Ni får ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0