24 Juni-Iphoneappen

Uppdateringen kommer nog inta va lika bra som den vart. Och detta beror på att blogg.se har gjort om på deras hemsida så iphoneappen fungerar inte! Aaaah, lite smått arg... Så jag får uppdatera så gott jag hinner då jag drar till söderköping på Onsdag och inte kommer hem förns fredagen veckan efter :0
Så jag hoppas VERKLIGEN att appen kommer börja fungera igen! Men vi får väl se. Men ska lägga upp lite bilder från midsommar nu ikväll och sen fixa massa tidsinställda tills jag är i söderköping ifall de är så att appen inte börjar fungera. Jaaa, ni får väl se. Men ha en fortsatt bra dag nu allesammans!
Kram :)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0