Lovely!

Gud va jag har saknat att rida Gisza, I'm happy again !
Känslan av att gå in i stallet i gårkväll och se henne stå där i boxen. Aaah, herrugud, den går inte att beskriva! Hon ÄR min ögonsten. Och om jag någon gång kommer tvivla på det kommer jag bara tänka tbx på speciellt detta.
 
Iaf så trivs hon jättebra här ute! De är jättefint och ni får bilder när jag kommer hem. Så är glad för Giszas skull, att hon får ha sitt "sommarlov" här ute! Massa gott gräs att äta på, de tycker hon om :3
Nej, nu ska jag fortsätta gosa med min lilla ögonsten. Ha det så awesome !
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0