11 Mars-Tjuv (a)

Kommit hem efter en SJUKT AWESOME helg!! Haft hur kul som helst och skrattat ja... RÄTT mkt ;)
Snor lite bilder från Moa






Lite smått misslyckade bilder men någe är de ju alltid. Tack moa (fast jag nt frågat dig;P )

Melodifestivalen var ju igår oxå. FINALEN DESUTOM! Men nejnej, de skulle vi inte hinna kolla på för vi skulle kolla på en dokumentär om Jesus typ -.- Alla gick och tjatade typ hela dagen men det blev alltid ett tydligt NEJ. Men... När de skulle sätta på filmen så hade tydligen DVD:n gått sönder så de var ju väldigt tråkigt lr... Neeej! För de hade såklart lurat oss och planerat för melodifestivalen. Nästan så man kunde anat de. Så massa mys men konfagruppen och alla awesome ledare framför Melodifestivalen! Och såklart vann den absolut bästa låten oxå. Awesome jue!

Dock tyckte jag att uppträdandet och sången var MKT bättre när hon tävlade i delfinalen. Men hon vann ju iaf ;)

Pack upp nu sen vila lite innan viktor kommer. Sen blir de att fira brorsan som fyller 13 (y)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Moa Róbertsson

Tack för en toppen helg vännen, och självklart går det bra att du lånar bilderna! ;)

pussar moa

2012-03-11 @ 15:17:42
URL: http://inheaven.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0