12 Mars-Träningsverken ska kännas!

Känner mig en aning duktig (a) Köttat med spinning och core och lite gymträning nu på Katjas gym och imorgon blir de konditionsträning på idrotten. Aahh, tagga traningsverk lr? ;)
Älska lr vad säger vi?!
Lyssnar denna awesome låt! Så sjukt skön att lyssna och blogga till jue!!

Elin och jag ska köra lite cabrill på Onsdag oxå. Ska bli niiice och massa awesome muskelarbete för de söta hestarna :3

Lite insperatinon nu då! Om ni fick välja, vad skulle jag göra ett långt,  intressant och awesome/snyggt gjort inlägg om?!


Hjälp mig nu ;)




Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0