16 Mars-Sometime you have to fail.

Fredagkväll, trött som f*n, massa mys men film och en tidig lördagmorgon... Aja, helg äre iaf! :D

Mina planer för helgen,

*Tidig dag i stallet för att stå i cafét.
*Dra till Gnesta för att träffa Viktor.
*Drar hem igen, med viktor :D

*Vakna och gosigosa :3
*Fira Johan.
*Stallet

Typ så ser väl min helg ut (y) Vad ska alla ni hitta på?

Nu blir det att bädda nytt i sängen sen lägga sig och kolla någe bra film lr något. Sen SOVA!! Såå sjukt trött "/
Men bloggar en snabbish senare ikväll oxå :)
Kram sålänge!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0