20 Mars-Ojoj!

Vilken dag! Och vilken uppdatering! Älskart ;)

Men iaf, red ju som sagt en häst som stod vid emmas stall och ja... som ni såg så ramlade jag av. Blev riktigt lerig och blev oxå trampad "/ Så ett sjukt svullet och ömt smalben/vad. Ska bli kul att se hur blåmärket ser ut imorrn.. (y) Och tur som fan(Förlåt men nu svor jag) att jag hade stövlar på mig för annars hade brodden borrat hål i själva benet. Nu var det iaf stöveln de gick hål i. Lite bättre iaf!

Några hästbilder till alla er som läser denna blogg och "älskar" hästar.. ;) T.ex. DU Frida Eriksson! o.O

Sööta heesten jag red :3 Så sjukt söt jue! o.O


Evando, Emmas finfina heest ;)





FInast idag!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0