28 Mars-Min blogg!

Lite serious inlägg här men känner ayy de oxå behövs ibland.

Detta är min blogg och de betyder att jag öppnar mig och låter er ta del av Mitt liv. Jag har inte denna blogg för att känna fett med pengar, bli en stor bloggare som alla känner igen och pratar om eller för att kunna skryta om. Utan för att jag tycker det är kul. Jag skriver för att de är roligt och för min egen del och självklart för alla er som verkligen läser och tkr det är bra/roligt/underhållande. Och jag skulle aldrig börja "sno" andras bloggstilar för att få fler läsare osv. Då kommer inläggen ALDRIG bli så bra som dom kan bli om man är sig själv!

Jag har läst och kollat in alla slags bloggar. Fastnat för vissa och fortsatt läsa dom. Men efter ett tag tröttnar jag. Varför? Kanske för att de är exakt samma saker dom skriver om? MAssa negoinlägg om hur dåligt de mås osv. Sånt är verkligen SJUKT tråkigt att läsa! Jag vill inte som läsare sitta och läsa om denna bloggs ägares problem? Egentligen tror jag ingen vill de. Jag menar, på en blogg ska man väl ändå skriva om sånt som är roligt och glädjande? Helt ok att ta med ett seriöst inlägg ! Men inga deprimerande inlägg om hur dåligt JAG SJÄLV mår. För de har du riktiga vänner till för att berätta sånt. Ta inte illa upp alla ni som faktiskt gör de men se det från era läsares sida, tror du vrkligen att dom tycker det är så kul att, dag ut och dag in, läsa om dina problem osv? Jag skulle direkt säga nej!

Kände bara att jag var tvungen att få ur mig lite av detta... Nu blir det inget riktigt "serious" på ett tag, för här vill vi sprida glädje, right? :D

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0