31 Mars-Hopptränat (y)

Precis hoppat ur duschen. Riktigt ont i benen nu på grund av några olika faktorer "/ Men lite är träningsverk så tummen upp för de (y)

Träningen gick bra! Gisza kämpade och detta var ett riktigt mjölksyrepass. Märks att honinte blivit hopptränad på ett tag. Men nu kommer vi så akta dig Elin ;)


Nu ska jag sätta på grym musik, börja städa och sen tagga tjejkväll med de bästa!! Awesome LÖRDAG!!! :D
Bjuder på denna även fast ni sett den förut tror jag (a)

Rätt snyggt om jag får säga det själv!


Kommentarer
Postat av: Ann

Absolut - jättesnyggt!

2012-03-31 @ 19:37:06

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0