4 Mars- Fett deprimerande inlägg för att alex blir replacad me viktor xD

tjenna bloggen! idag så ska jag, alex åka hem till linköping igen...
så de ska inte bli så kul. Igentligen så skulle jag ha tid att träffa min underbara, söta, snälla och coola kusin viktor innan jag åkte men så blev de inte. men anna får träffa han istället. :D
så, sen ska ja sitta på tåget i några år, så ja kommer antagligen inte skriva någotmer på annas blogg föräns jag kommer hem, efersom att ja har hennes lösenord^^
puss sålänge! hopppas ni har haft en awesome helg! det har vi iallafall!!!
Puss och kraam!
Alex
och
typ
Anna

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0