5 Mars-Min dag, lätt!

Kan väl bara säga att detta var min dag! Sjukt bra dag har det vart och mitt humör har vart på topp (y)

Bästa sättet att spänndera en morgon på, i Viktors famn. Skolan går sjuukt awesome och vi får oxå tbx no provet. Ett starkt i betyg och mkt på B och A bland uppgifterna. Sen stallet. Tog de jättelugnt och bara chillade med Elin på stället jag trivs på bäst- Sen red jag på vackraste ponnyn och hon va underbar idag! Lyssnade sjukt bra på skänkeln och var så otroligt arbetsvillig! Kul eftersom hon stog i nästan en hel vecka och förlorade nästan alla muskler. Verkar som om hon vill ha tbx dom ;)


Love!!<3


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0