8 Mars-Vart tog all tid vägen?

Herregud! De har inte blivit mkt bloggande av denna vecka "/ Och veckans blogg kommer tbx nästa vecka eftersom jag är borta hela helgen så ingen vinnare skule utsätts.
Hoppade lite barbacka igår. Såå pigg var hon och arbetsvillig! Samma idag. Sjukt kul att rida då!  Tvingde igång min data som legat nere någon månad. Hahaha hittade lite bilder från i höstas. Älska mina miner när jag rider... Ni får väl se dom någon gång när min dator vill sammarbeta :P
Förlåt alex, men du är såå söt :3


Imorgon, konfaläger så tagga nu! Bästa gruppen lätt. Ska bli riktigt niiice som Linnea säger ;)
hahah nej men nu ska jag försöka fixa denna dator lite (y) Ni vet att jag lever nu iaf.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Alexanda

anna... ^^

i miss you!

2012-03-11 @ 14:21:24

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0