Frida här :)))

Tja tja Annas fina blogg!
Jag och Anna, emma sitter i bibblan, Emma och Anna delar dator.
Därför passar jag på att gästblogga här, Anna vet inte om det :P
Mitt namn är Frida om ni inte har uppfattat det ;) jag är 15 år och är Annas bästa vän!
Jag har själv ingen blogg :P Ska jag skaffa?
Jag har tyvärr aldrig gästbloggat här men som ni säkert har sätt lägger Anna upp väldigt fula bilder på mig här på bloggen... Det måste ja ändra på.

Jag slänger in en nicceee låt här :


http://www.youtube.com/watch?v=kfevgf4XoCE&feature=BFa&list=FLlfdOodq0bxd-uJuH5ABI4w&lf=plpp_video
Eller jag vet inte om det funkar men ska försöka :)

Vi hörs! //fridalinen ;)♥Jag

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0