11 Maj- Live Your Life!

Skolan vart awesome! Fick till och med glass efter maten av kökspersonalen^^

Red lite tempoväxlingar med gisza, hon var riktigt duktig! Fixa vattnet i hagen och lite så..

Imorgon är dagen fullproppad! Blir stockholm med frida vid halv 10, gå och kolla lite i affärerna, köpa jeans, lite sommarkläder, present till olle och mathilda. Sedan bio vid 1, kommer nog gråta vääääldigt mkt!! Ni får veta vilken film imorgon, så gör jag samtidigt en liten recension(y)
Efter stockholm blir det hem, äta middag sedan vidare till stallet för att rida och sedan sova där med Emma, kanske Saga.
En awesome Lördag helt enkelt! Jag gillar att ha massa roliga saker att göra!!^^

Men ikväll blir det bara chill med lite gottigott och nu, ansiktsmask!(y)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0