20 Maj- Tiden går fort!

Dessa dagar har gått för fort! Önska man kunde få stanna ett tag till! Men dessa dagar har vart så sjukt awesome så jag klarar mig tills nästa gång, då Viktor troligen kommer upp till landet:D

Sååå fint väder har det vart idag så när vi gått upp och tagit en dusch, ätit frukost och jag packat så stack vi ut på en lååång promenad! Så fick se lite av Tollarp, viktors gamla skola osv^^ Jättefint där nere! Ingen tvek om att jag åker ner igen! Sedan när vi kommit tbx så la vi oss och sola och satte på musik , riktigt niiice!!;)
Men de roliga tar slut någon gång så nu sitter jag alltså på tåget hem :( Men alltid lite skönt att komma hem ofc!
Kram sålänge!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0