27 Maj 2012

Igår tog jag alltså min konfiramtion! De har vert ett otroligt läsår med så otroligt mkt skratt! Gud va jag kommer sakna denna härliga grupp!! Men igår va det en så sjukt awesome dag. Med massa härligt folk från släkten, och min älskade Viktor var ju med! De betyder så mkt att han tog sig tid att komma upp! ♥

Och tack alla för OTROLIGA presenter! Blev ju lite tårögd.. Ni är så underbara allihop!

Min bibel vi fick från kyrkan, rosen från kåpan och så mitt konirmationskors jag ärvt av mormor, tack!


Otroligt fint pärlshalsband från farmor. Fick lite andra smycken också, himla fint!


Behövligt då jag behöver ridkläder!


Peeeeennnngggaaarr!!! Så behövligt så tack så himla mkt alla!


Herregud! Jag kan inte förstå detta. Fatta tårögd jag blev. Herregud, herregud! Så glaaaad över detta. TACK Ann och Hasse!


Och så detta från Viktor, så himla fint! Du är för underbar!


Och Tack mamma och pappa för att ni gjorde denna dag för min skull!

Kommentarer
Postat av: Fanny - Mina val, mina problem.

SVAR: Tack så mycket! :) ♥

2012-05-30 @ 17:42:22
URL: http://sskyttefanny.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0