5 Maj-Så drygt!

Tråkigaste Fredagenskvällen EVER!! Ingen är typ social och min familj sitter och kollar hockey -.- Får helt enkelt ta och ha tråkigt ikväll. Såå drygt bara. Inte änns någon inne som man kan snacka med på skype. Ahh, pallar inte med dessa kvällar.


Iaf så var jag ute i taxinge och gjkorde några riktiga fynd på specialkvällen för medlemarna på vk, hittade en jätteskön och snygg väst och sen en keps (y)

haha snygga i stallet lr, alla tre med keps liksom ;)
Men måste VERKLIGEN böja skärmen för det är INTE vackert när den är sådär "rak" xD

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin header:)

2012-05-05 @ 16:15:05
URL: http://maolions.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0