8 Maj-Så grym är hon!

Hon har inte blivit tävlad på ÅR, VI har aldrig tävlat tsm och HON är ändå så jäkla grym och tar allt så coolt! Bara jag som var så sjukt nervös satt de förstörde lite "/ Men det tar jag och Gisza igen nästa gång. Nu jäklar ska vi klättra och tillslut kommer vi nå toppen. Det kommer inte vara toppen av topparnas toppar, men det kommer vara VÅRAN topp som vi själva klättrat oss upp till. Allt arbete ger resultat och att kolla på henne efter när hon står i boxen och gnäggar efter sin betfor hon vet att hon ska få, man är bara för stolt över henne!


Våran runda var bra i helhet och jag ÄR nöjd! Så synd att jag "lutade mig tbx" vid första hindret för att hon hoppar sånna varje gång vi hoppar så jag tog för givet att hon skulle hoppa det. Men men anna, man lär sig av sina misstag och det är precis vad jag och Gisza ska göra just nu! För vi håller på att klättra, vi har INTE nått toppen, !ÄN.





Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

vilken är din favoritglass? :D

http://fotokobran.se/2012/may/vilken-ar-eran-favoritglass.html#comment

2012-05-09 @ 18:18:07
URL: http://fotokobran.se
Postat av: ANONYM!

DET GICK JU SKITBRA!:O

Men du måste ha fått 10 poäng för hästens omvårdnad liksom kolla knopparna asså! värsta grymma ju! :D

2012-05-09 @ 21:00:18
URL: http://jumphigher.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0