Så sjukt jäkla awesome helg!!

Heeerrrreeeeggguuudd!! Vilken helg! Seriöst den bästa på länge!:0 :D

I fredags hade jag och några tjejer från klassen en "girls night" hemma hos sandra. Så mysigt och vi hade riktigt kul! Vi planerar att göra om det, fast i tält nu i sommar! Kommer bli så sjukt awesome isåfall!!! Sen vare upp tidigt på lördag för en heldag i stallet. Ojoj va jag va trött efter att ha skrubbat hela padocksstaketet i 2 1/2 h. Så gnällde lite på sms till Viktor. Han "skrattar" och säger att det blir kul när jag kommer hem. Joo men visst , hem och städa inför konfirmationen(y)
Kommer hem, duschar och går upp för trappan och vem hoppar fram bakom dörren i mitt rum om inte VIKTOR!!!!!!? :D fyfan va jag blev glad! Blev till och med tårögd :$ Men kan ju säga att jag hamna i chock xD men fyyy 17 va glad jag blev, seriöst! De va planerat jättelångt innan och alla visste typ om det :p Viktor hade sagt han skulle på domarkurs sen hoppar han fram bakom min dörr liksom, Fatta mig xD

Sen igår var det konfirmation. Men de får jag ta i nästa inlägg för det finns ju endel att berätta, sen visa allt jag fick! Kan ju lova er att det är några sjukt awesome grejer!!!

De vi åt på tjejkvällen, sjukt gott med lite sallad!


Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

2012-05-28 @ 16:23:25
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0