Ååååhhh

Hej alla! Nu ere såhär att ja o älskade alexandra ligger i våra sängar och skypar.. De bryts hela tiden o jag får dampet snart. Anna sjunger iaf bäbä vita lamm.. Och jag pratar om skorna på mitt bord. Jag tänkte ta upp ett viktigt ämne nu... Som jag samtidigt ska dissa
Att man lägger upp jättesöta bilder på instagram osså så skriver typ kåta gubbar till en på kik.. De e inte okej, dom kke har haft de jättejobbig i sina liv o inte kunnat ligga me någon eller fått bilder av någon, men nu är det fan tid att ge upp då! För den enda anledningen till att tjejer pratar me dom e för att jävlas o ha någonting att skratta åt.. Ingen bryr sej nu men iaf så vet alla vad jag tycker nu. Hoppas att alla nu kan sova gott och tänka på små lamm och vackra skor... Pussssssssssssssssss


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0