Ändringar och funderingar

Läser en blogg där de haft som ett "videoinläggsmaraton". I 10 dagar har de kommit ut med en videoblogg varje dag som har haft speciella "teman". Jag har tyckt detta vart toppen så jag funderar faktiskt själv på att göra det! Kanske inte i 10 dagar, men i 5-6. Nu är ju inte detta något jag kommer komma igång med imorgon liksom. Utan jag måste först komma på teman, sen fixa filmerna osv. Vilket kan ta lite tid! Men den är iaf en plan jag har till bloggen. VAD SKULLE NI TYCKA VA ROLIGA TEMAN? :D
Sen har jag massa tankar oxå om bloggens innehåll. Ja, ni lär väl märka!;)
Nu ska lilla jag sova , imorgon väntar skola till halv 4 , sen ska jag hem och hitta på något, nämligen stallfri. Kanske drar till gymmet eller tar en löprunda... Får se vad tjocka lilla jag orkar :3


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0