Don't Cry , smile !

Sådär ja alla människor därute... Då var de äckligt och mörkt ute igen. OCh de är ju typ värsta stormen ute, HEJ FINA STORM MED ETT NAMN JAG INTE VET ....
 
Iaf , Gisza var jätteduktig med tandläkaren idag. Inge nerdrogning som behövdes där inte. Duktig tjej. Och hon har jättefina tänder och ett bra bett sa han. Glad Tjej. Sen va jag bara i stallet, umgicks med alla härliga människor och myste lite extra med Gisza, träffar ju inte henne förns på Söndag. Lite tråkigt. Jag kommer längta efter henne!
 
Nej... Nu ska jag faktiskt packa klart. Borde ju gå snabbt. eller?... Har väl tagit fram tröjor så de räcker iaf, 18 st om jag minns rätt. Hmmmm Anna.... NO COMMENTS ON THAT xD
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0