Kom igen nu hurrni!

Ahhh...
Alla dessa negativa tankar och människor. Blir så trött på er! Man kommer där med ett perfekt förslag, det första man får höra är nerklankande kommentarer, suckanden och nejanden. Jaha... Förlåt för att man kom med en ide. En ide som senare visar sig funka helt perfekt!
Eller alla människor som är så negativa till allt. Hur står ni ut med er själva? Såklart ska man vara kritisk men man ska inte vara NEGATIV till allt. Det ända som står ivägen för att lyckas med någonting är du själv. Något jag vet. Tro mig! Så mycket jag klarat av som jag alltid trott vart omöjligt. All negativ inställnig som stått ivägen för mig. NEVER EVER igen! Aldrig att jag sätter upp den väggen framför mig igen.
 
Varför inte tänka positivt och se möjligheterna istället? Förstår man egentligen hur mycket som går att fixa? Jag tror iaf inte man gör de förens man tagit ner den där negativa väggen. Eller rättare sagt, jag VET.
 
Så släng iväg alla de där tråkiga, gråa tankarna. Du lär ju ändå inte behöva dom nu när det är höst...  GO POSITIVE!
Som t.ex om du kommer på en ide. Tänk inte på en gång "NEJ detta kommer aldrig gå". Och strunta i vad alla andra tycker. Försök!! Försök och om det inte går hela vägen, skit samma. Du är ändå bättre än alla de som har suttit och klankat ner på dig. För du försökte. Och de är aldrig fel att försöka! :D
 
expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think and do your own thing.
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0