Som en ny häst!

Gisza har blivit så himla fin i ridningen! Hon är verkligen inte samma häst som hon var för 3 veckor sen. Är så himla glad att jag verkligen märker av utvecklingen i ridningen. De ger mig ännu mer inspiration till ännu mer ridning!
Idag i galoppen mot slutet ville jag bara gråta! Hon var så otroligt fin! Jag bara satt ner i sadeln och arbetade henne lite lätt och hon kortade ihop sig, bakbenen kom under henne som aldrig förr och ryggen , ryggen var där uppe i ett perfekt läge! De va precis vad vi två behövde!
Tack för ett underbart ridpass Gisza<3


Kommentarer
Postat av: - sandra eriksson Δ

svar: åå tack Anna :)

2012-10-14 @ 21:32:08
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0