Den vanliga vardagen!

Hej och välkommen tbx anna!
Skåne va grymt, massa mys, skratt , sovande, firande och annat trevligt. Nu dröjer det väl cisådär 7 veckor innan vi syns igen "/
Tog tyvärr inga bildet. Och jag har ingen aning om vart alla USA inlägg tagit vägen. Eller de jag menar är väl tiden... Fy skäms på mig! Riktigt mycke!!! Ska försöka skriva ett imorgon eller ikväll, beror på när jag kommet hem från den lilla återträffen vi ska ha med konfagruppen om 20 min. Ska bli skoj :)
Red bara igenom gisza idag eftersom jag fortfarande är rätt sjuk. Men HERREGUD!!!!! Hon gick som en klocka! Jag bara satt där och gav stöd med yttern. Hon streta inte imot nånting! Mamma kom och filma mot slutet. Dock precis när hon började bli sådär trött och nöjd så tappar endel. Men ni får ändå se , fixar de ikväll, lovar!

Ja , detta va ett tråkigt, starta upp efter helgen inlägg. Pus och kram!
Och hurrni, sssh om bilden ;)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0