Gårdagenskvällen.

Som sagt, hade en awesome kväll med tjejerna igår!
Det hela var ju från början en riktigt nördig "gamenight". Men det slutade ju som något HEEEEELT annat!! Hahaha, jaa xD
Stakars Emmas grannar säger jag bara! Musik på HÖG volym, sång och sjukaste dansarna tog plats på emmas golv. Sjukt va vi shufflade och dansade till massa awesome musik! Sen mellan allt detta klämde vi in en film också. Sex drive. Vi fick oss några härliga skratt ;)
Tog tyvärr inga bilder men ni dör ju inte liksom. De äda som fanns att ta kort på var galna tjejer som spelade wii, dansade som galningar, sjöng sig hesa och sjukt mycket dricka och snacks. De kan ju absolut inte va någe roligt att kolla på :o... Hahaha! Iaf en av de bäste och roligaste kvällarna på läng. Tack tjejer :D
 
Nu ska jag i min ensamhet kolla lite Awkward ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaha ja, så du börjar gilla det nu? ;)

2012-09-29 @ 23:11:41
URL: http://emmagabrielsson.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0