Host Host :s

Det blev att vara hemma idag för att verkligen vila. Jag hostar som en galning , känns som om jag ska hosta upp lungorna. Host Host Host. Nej, de är sjukt drygt att ligga och hosta hela nätterna och dagarna. Har vart hos läkare och gjort lite tester. Inte lunginflamation men heller inte bara en vanlig virusinfektion. Så vi får se åt vilket håll detta bär åt. Men jag har ju en häst så detta med att till 100 % ta en vilodag funkar inte riktigt i min värld. Så jag åker ut till stallet lite senare, tar en riktigt mysig tur i skogen och bara njuter av att få sitta på hennes rygg och känna hur hon arbetar under mig!
 
Funderar på tävlingar till bloggen... Har du nått tips på en tävling du skulle vilja delta i? :)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0