Med häst kommer inte tid!

Köper du en häst betalar du inte bara med pengar. Du kommer för alltid vara skyldig hästen DIN tid. Så länge du sköter denna betalning och kommer ihåg att det är du som tagit detta ansvar. Ansvaret att faktiskt lägga all denna tid på din häst, då ska du oxå GÖRA DET! Hästen ska inte behöva stå där dag ut och dag in och knappt bli riden. Då säljer du hästen för det är absolut inte rätt sätt mot en häst. Tänk er själva , alla där ute med barn. När ni väl fått barnet kan ni inte bara låta henne/honom ligga i sin säng och bara bli bytt blöja när de behövs. Ellet skulle fu kunna vara så ansvarslös och göra de? Jag vet iallafall nån som GÖR det och det gör mig så arg! Nu väntar en dusch sen ett riktigt allvarligt samtal med en speciell person! Inga namn sagda, ingen person sårad!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0